BETINGELSER
Vores betingelser er som følgende
Almindelige bestemmelser for leje af container på Nørremarksvej 11
1 Det lejede:
1.1: Ved nærværende aftale får lejer ret til i lejeperioden at opbevare tørt gods i en nærmere angivet container. Lejer har kun brugsret til kørsel fra og til sin lejet container.
1:2 Ved indgåelse af lejekontrakt har lejer fri adgang til sin container i følgende tidsrum: Mandag til søndag fra 8:00 til 22:00
2 Det lejedes anvendelse
2.1: Det lejede må kun anvendes til opmagasinering af tørt gods
2.2: Der må ikke opbevares eksplosivt, brand-, miljøfarligt eller på nogen anden måde skadeligt gods i det lejede. Opbevarende maskiner skal tømmes for olie, benzin og lignende væsker. Alle former for madvarer eller ildelugtende varer må ikke opbevares, ligesom det ikke er tilladt at opbevare dyr i det lejede.
2.3: Opbevaring i det lejede sker for lejers regning og risiko, idet udlejer ikke er ansvarlig for evt tab, lejer måtte få, som følge af beskadigelse af opbevarede genstande ved brand, tyveri, skadedyr, vandskade, hærværk m.v.
2.4: Lejer skal holde orden i og behandle det lejede forsvarligt. Lejer er ikke berettiget til at fortage ændringer eller installationer i det lejede.
2.5: Lejer er erstatningsansvarlig for skader på det lejede, såfremt skaden kan henføres til lejer selv, eller andre, som lejer har givet adgang til det lejede jf. pkt. 4.3.
2.6: Rygning eller anden brug af åben ild er strengt forbudt på hele området og overtrædelse heraf vil medføre øjeblikkelig bortvisning.
2.7: Udlejer er berettiget til at bortvise lejer eller dennes repræsentant fra området såfremt denne udøver støjende adfærd, psykisk eller fysisk vold eller trusler herom, eller på anden måde forulemper personale eller personer på området.
2.8: Lejer har ikke ret til at lade tredjemands gods opbevare i det lejede eller på anden måde lade tredjemand benytte det lejede uden udlejers skriftlige samtykke.
3 Forsikring
3.1: De i det lejede opbevarede effekter er ikke omfattet af en af udlejer tegnet for sikring. Alle forsikringer vedrørende det opbevarede tegnes og betales af lejer.
4 Adgang til og tilsyn med det lejede
4.1 Lejer har adgang til det lejede i den af udlejer til enhver tid fastsatte åbningstid eller efter særskilt aftale med udlejer. Udlejer er berettiget til at opkræve separat betaling for udvidet adgang til det lejede.
4.2 Lejer har ved indgåelse af nærværende aftale fået udleveret en nøgle, som giver adgang til containeren. Lejer skal sikre sig, at nøglen opbevares på betryggende måde. Såfremt der opstår mistanke om, at nøglen er blevet stjålet af uvedkommende, skal dette straks meddeles til udlejer.
4.4 Det lejede aflåses af lejer med den udleveret nøgle. Udlejer er ikke i besiddelse af nøgler hertil. Det lejede skal efter brug afleveres ulåst og rengjort. Hvis dette ikke er tilfældet, vil lejer blive opkrævet for dette.
4.5 Udlejer er berettiget til at skaffe sig adgang til det lejede når forholdene kræver det, herunder hvis der opstår fare for skader eller lækage, samt med henblik på udnyttelse af sine rettigheder i henhold til salgsfuldmagt, jf. pkt. 6.3. Udlejer er ligeledes berettiget til at skaffe sig adgang til det lejede efter 14 dages for udgående skriftligt varsel overfor lejer i forbindelse med eftersyn, reparation, vedligeholdelse m.m. af det lejede.
5.0 Lejens størrelse, betaling og regulering
5.1: Lejen betales månedsvis forud hver den 1. i måneden. Efter rykker den 10 i måneden tilbageholdes det opbevarede, og omsættes efter den 15 i måneden til dækning af skyld. Rykkergebyr er 100 kr. Alternativt så vil det skyldige beløb overdrages til inkasso, så er lejer forpligtet til at betale udlejer alle omkostninger i forbindelse med dette.
5.2: Udlejer kan til en hver tid regulere den månedlige leje med 1 måneds. skriftligt varsel herom. Lejer kan ikke kræve lejen nedsat.
6 Lejers misligholdelse
6.1: Såfremt betaling af lejen er forsinket med mere end 10 dage har udlejer ret til at forhindre lejers adgang til det lejede. Tillige har udlejer ret til som følge af lejerestance, uden forudgående varsel at hæve nærværende lejeaftale. Såfremt lejeaftalen opsiges eller ophæves af udlejer, er lejer forpligtet til at betale leje indtil lejer har fjernet alt opbevaret gods fra udlejers lokaler, ryddet og rengjort det lejede, samt afleveret containeren ulåst med nøgleudlevering.
6.2: I tilfælde af lejers misligholdelse af nærværende lejeaftale har udlejer tilbage holdelsesret i genstande, der på misligholdelsestidspunktet opbevares. Tilba geholdelsesretten udøves til sikkerhed for dækning af ethvert krav, udlejer måtte have mod lejer, samt rimelige omkostninger, som udlejer afholder i for bindelse med lejers misligholdelse. Gods der opbevares i det lejede på tids punktet for udlejers spærring af rummet, er overgivet udlejer i håndpant til sik kerhed for ethvert krav, udlejer måtte have mod lejer.
7 Opsigelse
7.1 Lejeaftalen skal fra lejers side opsiges skriftligt, herefter vil opsigelsen træde i kraft efter løbende måned plus 1 måned. Alternativt kan lejer give udlejer besked om fraflytning pr en bestemt kalendermåned, som overstiger 3 måneder.
8: Fraflytning af det lejede
8.1: Lejer er forpligtet til at rydde det lejede samt rengøre dette ved aftalens ophør. Såfremt lejer ikke senest kl. 12.00 på fraflytningsdagen har opfyldt denne forpligtelse er udlejer berettiget til at tømme og rengøre det lejede for lejers reg ning. Lejer er forpligtet til at betale de faktisk afholdte udgifter i forbindelse hermed, dog minimum kr. 300. Udlejer vælger i hvilket omfang det efterladte skal bortskaffes. Er lejemålet ikke fraflyttet på aftalte fraflytningsdag, påhviler det lejer at betale udlejer for hele den kommende måned
8.2: Ved lejeaftalens ophør skal det lejede afleveres i samme gode stand som ved indflytningen. Såfremt det lejede på fraflytningstidspunktet ikke forefindes i den stand som angivet ovenfor, er udlejer berettiget til at istandsætte det lejede for lejers regning. Lejer er endvidere forpligtet til at betale leje i istandsættelsesperioden. Samme betingelser er gældende, hvis containeren ikke afleveres ulåst og nøglerne er udleveret til udlejer.
9.0: Øvrige bestemmelser:
9.1: Hunde og dyr må ikke medbringes i det lejede eller på det øvrige område.
9.2: Adresseændring og ændring af telefonnummer m.v. skal straks meddeles til udlejer. Meddelelser som udlejer sender til den seneste af lejer oplyste adresse, er altid bindende for lejer.
9.3: Affald der efterlades af lejer i det lejede eller på det øvrige område, under eller efter lejeperioden, vil blive bortskaffet for lejers regning.
9.4: Såfremt det lejede ødelægges ved brand eller anden ulykke bortfalder lejeaftalen, og udlejer har ikke pligt til at tilbyde lejer at leje andre lokaler i ejendommen hverken før eller efter ombygning/genopførelse.
9.5: Parterne er enige om at lejeaftalen ikke er reguleret af lejelovgivningen.
ADRESSE
Nørremarksvej 11
9270 Klarup
CVR: 10898900
Klik for rutevejledning
KONTAKT OS
Tlf: 31 77 61 07
Email: salg@klarupdepot.dk
Hver dag: 09:00 – 20:00
ÅBNINGSTIDER
Adgang: 06:00 – 22:00